מה כל הסערה על אולפלקס הרי יש עוד מוצרים

מי שלא מכיר את המוצר הזה שנקרא אולפלקס כנראה לא חי כאן או שאולי הוא קירח ואין לו שיער לטפל בו, אבל כל אחת שיש לה לה שיער ורוצה לטפל בו בצורה הטובה ביותר יודעת שאין חלופה אחרת לאולפלקס, אז יצאתי לבדוק עבורכם מה נכון לעשות עם השיער אם לא בא לכם להוציא סביב ה800 ש"ח על טיפול באולפלקס.

אז ככה זה מתחיל קודם בשימוש בשמפו נכון בהתאם לסוג השיער, תתפלאו ששמפו הוא אחד הגורמים הנכונים ביותר בהם יש להשתמש שרוצים לטפל בשיער, אחרי הכל השמפו הוא החומר שאיתו השיער מגיע במגע כמעט יומיומי,

מה שהכי חשוב בבחירת שמו הוא לבחור את השמפו רק לפי סוד השיער, ככה שמפו יעבוד ומתאים לסוג השיער הוא עושה בדיוק מה שמצפים מנו לעשות, תחשבו על זה שאם תשימו שמפו לשיער דק על שיער עבה במקום לתת תוצאה של נפח שהרי שמפו לשיער דק צריך לתת נפח על שיער עבה הוא יוסיף נפח ומשקל, אז דר ראשון לבחור בשמפו הנכון לפי סוג השיער.
ההמלצה שלי היא קרסטס שמפו לשיער שאחרי לא מעט בדיקות הם הפכו להיות מותג השמפו המועדף עליי אישית כי באמת מדבור בשמפו מאוד מזין שעושה את העבודה שלו והכי חשוב לבחור את השמפו לפי סוג השיער.

אלו השמפואים שנבחנו וקיבלו את הציון המעולה והראשון הוא :




שמפו לשיער פגום רסיסטנס, האמת שלשמפו הזה הגעתי בשביל לטפל בבעיית קצוות מפוצלים בשיער, אמנם זה לא קרה כמו קסם כמו שמראים לכם בפרסומות אבל ניתן לומר בהחלט שהשמפו בונה מחדש את המבנה של השיער ומחזק את השיער, אבל חשוב להשתמש נכון בשמפו ולהיות עקביים, השמפו מכיל בתוכו המון פרוטאין וזה מחדש את השיער ללא ספק.
ציון מ 1-10 אצלי הוא הוא קיבל 9.5 והוריד לו חצי נקודה בגלל שבקבוק אחד לא מספיק לטיפול מלא, האמת אמנם מדובר ב 250 מ"ל אבל זה ממש קצת לטיפול מלא ובשביל מחיר שמעל 100 ש"ח זה קצת מוריד ניקוד ומחזיר אותנו לחולפה של האולפקס.

השמפו השני מבית קרסטס שמציע חלופה טיפולית נוספת למוצר אולפלקס שהגיע הזמן אולי למצוא לו משהו אחר הוא שמפו לשיער דק נוטריטיב :





נוטריטיב הוא המשפו שבאמת מנקה כמו שצריך !
השמפו היחיד אי פעם שיצא לי לראות שמצליח לנקות את השיער והקרקפת בצורה כזאת יעילה, השמפו מיועד בעיקר להסרת נזקי סביבה כמו אבק וחול.
אמנם מדובר שוב על אותו גודל בקבוק של 250 מ"ל אבל הפעם הוא זוכה לציון 10 כי הפעם זה שווה את הכסף.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

המוצר שנמכר יותר מכל מוצר שיקום שיער אחר

האם אולפלקס יכול להתאים גם לטיפול בתלתלים.