אולפלקס 3 לשיער

יש הרבה תכשירים לשיער שחלקם גם יכול להרוס את השיער ולכן לא נעשה שימו באופן קבוע באותם תכשירים לשיער, החומר הנפוץ ביותר הוא ספריי מקשה שבו משתמשים הרבה מעצבי שיער בעיקר בעיצוב של תסרוקות כלה.

אני יודע שזה לא המקום בדיוק ולא ולהגיד לאותם מעצבי שיער להפסיק לההשתמש בחומר הזה אבל תראו תסרוקות של כלות .

אז איך שומרים על השיער הזה בעיצוב הזה בדיוק למשך יום צילומים שלם בחורקף או אפילו להיות כמה שעות בתור כלה שמשתוללת ברחברה ומקפצת והתסרקות עדיין נשארת מושלמת לכ משתמשים בחומרים שמזיקים לשיער ואין מה לעשות חייבים לשם את השיער בעיקר אם עושים גם צבע לפני.

אני רק רוצה לציין כמה השיער של הכלות ותסרקות הערב ניזוק ביום אחד, או לפחות באותו שבוע, בדרך כלל כמה ימים לפני עושים צבע לשיער, כי הכלה רוצה גם להיראות יפה ביום של המקווה אחרי שעשתה צבע לשיער היא מגיעה למעצב ועוברת תהליך של המון חומרים כימיים ומשיכה של השיער בקרקפת והנזק שנגרם הוא אדיר.

אז יש את המוצר שיצלי את השיער הוא אולפלקס 3 לשיער איכותי ומעולה .

בתמונה אתם יכולים לראות שיער שנראה מעולה גם בלי המון "חומרים משמרים"  ורק פן פשוט שגורם לשיער להיראות מעולה ולהיות מעולה וגם בריא.

אז מומלץ מאוד להשתמש באולפלקס 3 לשיער .
מה זה בכלל אולפלקס ולמה דווקא המספר 3  :
אולפלקס זה השם של החברה שמייצרת את המוצר, כמו שם של חברות אחרות נניח חברת BMW שמייצרית רכבים וזה השם של הרכב וכו'
יש את האולפלקס 1 שלב 1 הוא השלב הראשון בשלב זה מוסיפים את החומר לצבע של השיער כלומר בזמן שמערבבים את הצבע של השיער מוסיפים לו אולפלקס 1 ולכן שמו עם הספרה של החלק הראשון של התהליך.

לאחר מכן מגיע שלב 2 שבו משתמשים באולפלקס 2 לשיער, בשלב הזה הוא לאחר הצביעה וההמתנה עם הצבע על השיער אחרי החפיפה משתמשים באולפלקס 2 .
ועכשיו השלב המעניין ביותר אותנו והוא שלב 3 בשימוש באולפלקס, זה השלב של השימור כשבוע לאחר הצביעה יש להשתמש באולפלקס 3 ולמרוח על השיער ולחזור על הפעולה במשך פעם בשבוע לפחות.
ומכאן מגיע השם שלו ובזכות תגובות רבות של 100% מהנשים שהשתמשו במוצר העידו כי זה המוצר היחיד שהציל להן את השיער כן כן 100% הגיבו בחיוב אחרי השימוש במוצר, אם משתשמים בו לא טועים .

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

המוצר שנמכר יותר מכל מוצר שיקום שיער אחר

האם אולפלקס יכול להתאים גם לטיפול בתלתלים.

מה כל הסערה על אולפלקס הרי יש עוד מוצרים